In Memoriam, Un Mare Poet, Un Mare OM! Adrian Paunescu

by


Nu pot sa cred ca un OM atit de deosebit a trecut in nefiinta! Acest om mi-a adus o raza de lumina in adolescenta. Si cind mi-a fost mai greu poemele lui mi-au adus alinare. L-am avut linga mine cu “repetabila povara” cind tatal meu s-a dus intr-o lume mai buna.
Dumnezeu sa-l odihneasca!

Stiu este absurd sa vorbesti de politica in aceste momente, dar acest om a lasat ceva de urmat sper sa nu-l dezamagiti! (ma refer la cei ce sinteti in Romania)

2 Responses to “In Memoriam, Un Mare Poet, Un Mare OM! Adrian Paunescu”

  1. Roxana Iordache Says:

    Nu cred că a trecut în nefiinţă, cred că a trecut în fiinţă.

  2. Roxana Iordache Says:

    LA MULŢI ANI anticipat pentru ziua de mâine! Tot ce vă doriţi frumos şi bun, alături de cei dragi, inclusiv cu blană!

Leave a comment