Azi se naste Alianta dintre PSD si ACD – Uniunea Social-Liberala

by




SCRISOARE PENTRU CEI CARE SE INDOIESC

In conditii NORMALE as fi altauri trup si suflet celor impotriva. in conditii NORMALE as spune ca ce se intimpla este o aberatie. Dar nu cred ca Romania traieste conditii NORMALE. As putea sa citez, articole de ziar, comentatori TV, dar imi trag concluzia din ce mi-au impartasit cei ce ii am in tara. Toti au o singura speranta OPOZITIA UNITA sa faca ceva! Daca ii intrebi, nu cred ca vor avea ceva legat de nume, stiu o gramada care vor pune stamplila (vorba lui MM-un prieten) si pe o BROASCA daca nu o cheama PDL!
De acord cu toti impotriva nu este simplu de digerat, dar este un program nu doar pentru citeva luni si doar sa-l doboram pe Basescu, este un program pe mai bine de 10 ani care se refera la restructurarea economico-sociala, si politica a Romaniei. Poate este prost, dar eu zic ca merita o sansa.
Va inteleg reticenta, o am si eu pe a mea (chiar daca din unghi opus), dar hai sa-i dam o sansa!

One Response to “Azi se naste Alianta dintre PSD si ACD – Uniunea Social-Liberala”

  1. Roxana Iordache Says:

    Felicitări pentru logodna fiicei voastre! Să le dea şi să vă dea Dumnezeu în continuare o viaţă frumoasă, plină de sănătate şi bucurii!

    Referitor la alianţă, pledez de mult pentru ea, dar obiecţia mea de acum vizează faptul că nu trebuie făcută doar ca să fie făcută şi nu-i suficient ca să dea jos regimul Băsescu.

Leave a Reply

