Pentru Nostalgici…Sau Calatorie In Timp Pe Note Muzicale

by

Hai sa ne reamintim, sa fim nostalgici, si sa uitam de tot ce este rau…

Cred ca nu aveam 10 ani cind am declarat “cind ma fac mare am sa ma marit cu Gianni Morandi”. Si cite nu au fost ca mine… Deci, hai sa dam “CEZARULUI” copilariei ce este al “CEZARULUI”…

Tot cam atunci au aparut in sfera mea de interes The Beatles!

Dar DEFINITIV aceasta a fost favorita mea..

Si pentru ca sintem pe panta amintirilor, si in lumea Beatles, sa nu uitam

Nu sarisem bine de 10 ani ca i-am auzit pe ai mei ascultind pe ascuns Je’t Aime Moi Non Plus, si stiti cum este cu fructul oprit…

Tot pe atunci “activitatea” mea fericita era sa ascult “o melodie pe adresa dumneavoastra” Atunci, jumatate adormita jumatate treaza m-am indragostit de Rod Stevart si “Sailing” a devenit obsesia…

ma intorc un doi in urma, si ma intreb cine isi mai aminteste de Rita Pavone?

Ma intorc in Romania. Era vremea lui Constantin Draghici.

Va mai amintiti “Dragoste la Zero Grade”? Uite aici doar un test…

dar Doina Badea?

Hai sa depasim anii copilariei sa mergem spre adolescenta…

Erau anii fara griji, anii Albano  Romina Power

Sau vremea Richi e Poveri

Continuam miine…

Leave a Reply

