O Zi Trista

by

Farrah fawcett    Michael Jackson

O zi trista, fara exagerare au disparut doua simboluri. “Charlie’s Angels” – Farrah Fawcett si ‘King of Pop’ Michael Jackson.
Nu am vazut mai nimic din “Charlie’s Angels” , dar am vazut “Patul in Flacari’ si “Extremitati” si Farrah a fost una din actritele ce au aratat mai mult decit sa fi blonda si frumoasa! Mi-a aratat inteligenta si puterea compozitiei.
Nu am fost prea mult in muzica lui Michael Jackson, dar fata mea a crescut cu el. Deci pot spune ca eu m-am maturizat cu el. Daca ma uit in urma cred ca totusi am ceva tonuri din muzica lui in minte. Imi amintesc cind a venit si a concertat in Romania (cred ca era in ‘90 – daca ma insel sa fiu iertata). Eram profesoara la liceu in Bucuresti. Toate studentele mele erau in extaz, am vazut la TV concertul, multe din ele doar nu lesinau pe scena…M-am intrebat din ce este facuta aceasta generatie…Raspunsul era simplu: Toata lumea are nevoie de eroi, de modele, la aceea vreme mi-a fost greu sa inteleg ca Romania era saraca la acest capitol.
Dumnezeu sa-i aibe in grija. Eu am sa aprind o lumanare pentru ei in seara asta. Michael Jackson, Farrah Fawcett si multi ca ei au pus umarul la daramarea Comunismului. Au aratat tinerelor generatii ca se poate si altfel. Pentru asta merita toata recunostinta.

Leave a Reply

