Hello World!

by

 

Welcome to my world!

Yes I did it! I hope will have a good time together. I don’t think I know how this may work, but I’ll try my best.

Meantime, get a cup of coffee (no smoking please…) and enjoy the ride!

Let me introduce you to my “helpers”:

ShredderSound Editor

He is my youngest
He is my youngest

Brriana Design

She is my princes.

She is my princes.

Tomy The Boss

tomy3

 Mama’s Big Boy!

 

And  Miles!

20 Responses to “Hello World!”

  1. Ovidiu Says:

    Superbe poze

  2. din chicago Says:

    Sint pisicutele mele :Shredder 1 an, Briana 5 si Tomy 7

  3. Ovidiu Says:

    Mie imi plac cainii
    Am avut 3 toti au murit, nu mai vreau caini.

  4. gabimihaela Says:

    Am avut (cind eram in Romania) 2. Un campion Dalmatian, Spoty care a murit slavindu-i viata sotului meu! )Erau pe trecere de pietoni, si o masina a fost 1 minute sa-l loveasca pe sotul meu, dar Spoty l-a impins si practic a ramas el in fata masinei. Al doilea, Misu un metis a fcaut epilepsie si a trebuit sa-l punem to sleep. Deci dupa aceasta experienta am trecut “pe” pisici. Iubim foarte mult animalele, orice fel ar fi ele.

  5. Ovidiu Says:

    Am citit si la mine, ti-am raspuns

  6. Ovidiu Says:

    Citeste Gabi aici

    http://stirea.wordpress.com/2008/11/29/presa-straina/

  7. octavpelin Says:

    Ce frumoase sunt,sa-ti traiasca,sa te bucuri de pisicutele tale !!!

  8. gabimihaela Says:

    @Octavpelin
    Cei mai fideli prieteni!

  9. Marius Mina Says:

    Sa-ti traiasca , am si eu 4 stranse de pe afara ,una cate una.

  10. octavpelin Says:

    @Gabi,stiu,am avut un caine lup Hector,o lupoaica Puica,un doberman Nero o catelusa Fetita,,care venea cu mine in tren cand faceam naveta,trebuia sa cobor,si sa o las la seful Garii ,iar cand ma intorveam,o luam,am avut trei pisici,Bimbi,Buta,Pisi,destepti foc,am avut un hamsterel ,ma jucam noaptea cu el ,se baga pe sub flanel si rontaia linistit,dar timpul trece si peste animalute,si imbatranesc,si mor,de atunci nu am mai tinut nici un sufletel!!!

  11. gabimihaela Says:

    Sint nerabdatoare sa le vad pozele! Iubesc animalele din tot sufletul. Vroiam sa luam si noi cel putin 2 ciini cind ne-am mutat in casa noastra, dar din nefericire, Tomelutul (sufletelul meu) se adapteaza extrem de greu. Asa ca am renuntat, desi am luat casa cu multa curte (avem si lac in proprietate) tocmai pentru ele…
    Mie mi-au murit 2 ciini, unul calcat de masina si al doilea a facut epilepsie. Nici nu vreau sa-mi imaginez ce va fi cind pisicile mele vor ajunge la o virsta inaintata.

  12. Roxana Iordache Says:

    @Dragă Gabi, scuze pentru întârzierea cu care postez pe blogul dv. urările de viaţă lungă şi fericită a cuplului pe care îl formaţi şi să vă bucuraţi de nunta de diamant şi mai departe! Aveţi pisicuţe senzaţionale, să vă trăiască, sunt absolut înduioşătoare!

    P.S. Şi ce s-a întâmplat cu căţelul care nu s-a adaptat?!

  13. Nea Costache Says:

    Frumoase animalute, sa va traiasca, sa va bucurati de ele!

  14. Chat Noir Says:

    Frumoasele mele !

  15. mihai 4 Says:

    Roxi,te plagiaza Gabi.Sa nu mai intri niciodata aici la ea.Te plagiazaaaa.Punct.

  16. Mircea Popescu Says:

    Un articol recent din Courrier International descrie viaþa de student… la Cluj, avînd drept personaje principale cîþiva tineri originari din þãrile nordice ale Europei, veniþi sã studieze medicina în România. Deºi se voia un semnal de alarmã pentru þãrile respective care, din cauza costurilor ridicate ale studiilor, îºi vãd tinerii migrînd spre alte þãri, articolul fãcea într-un fel reclamã învãþãmîntului medical din România, care, ca þarã comunitarã, devine atractivã pentru diplomele universitare obþinute dupã studii la preþuri accesibile. O dovadã cã, în materie de învãþãmînt superior, chiar dacã privit deocamdatã dintr-o singurã perspectivã, þara noastrã are ce oferi Europei ºi lumii. Ocazia de a-ºi face singurã reclamã ºi de a prezenta oferta proprie de studii a constituit-o Salonul european al educaþiei, desfãºurat la Paris între 27 ºi 30 noiembrie 2008. Neparticipînd cu un stand dedicat, România nu ºi-a întreþinut nici mãcar imaginea de þarã a Uniunii cu potenþial în domeniul educativ, fie ºi numai din perspectivã economicã.

  17. julia Says:

    ok….sa-ti traiasca prietenii necuvintatori! Cit mai mult si cit mai sanatosi……fara ei viata ar fi……..incompleta!

  18. Jocuri Online Tari Says:

    Foarte frumos!

  19. Trebuie să luăm atitudine în cazul Roşia Montană! « Ionel băiat bun Says:

    […] Toţi scriu că nu-şi pot închipui că vestigiile istorice, galeriile romane, bisericile şi cimit… […]

  20. Marcus Says:

    La multi ani, Gabi, de ziua numelui, toata sanatatea si bunastarea din lume iti doreste
    marcus

Leave a Reply

